« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.

a) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/183/25 Rady Miasta Kutno w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku znajdującym się w Kutnie przy ul. Krośniewickiej 14;

b) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Kutno, położonej w Kutnie przy ulicy Generała Stanisława Maczka;

c) w sprawie zamiaru likwidacji Punktu Przedszkolnego Nr 1 w Kutnie zlokalizowanego w Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Kutnie, ul. Narutowicza 22;

d) w sprawie zamiaru likwidacji Punktu Przedszkolnego Nr 2 w Kutnie zlokalizowanego w Szkole Podstawowej nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kutnie, ul. Łąkoszyńska 9;

m) w sprawie zmiany uchwały Nr XX/134/25 Rady Miasta Kutno w sprawie wprowadzenia Regulaminu Kutnowskiego Budżetu Obywatelskiego;

n) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Kutnie oraz udzielenia bonifikaty.

4. Przyjęcie informacji:

a) w sprawie stawki podatku rolnego na obszarze Miasta Kutno na 2026 rok;

b) w sprawie stawki podatku leśnego na obszarze Miasta Kutno na 2026 rok.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Kutno i Prezydenta Miasta Kutno o działaniach międzysesyjnych.

7. Sprawy różne.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej