Porządek obrad
2.
Informacja na temat stanu przygotowań do realizacji zadań inwestycyjnych w 2025 roku.
3.
Ocena zasobów pomocy społecznej oraz Informacja na temat realizacji zadań pomocy społecznej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie w 2024 roku.
a)
w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie lokali i sprzedaż udziałów Miasta Kutno w wyodrębnionych lokalach znajdujących się w budynku położonym w Kutnie przy ul. Barlickiego 12;
b)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie na własność Miasta Kutno działki położonej przy ul. Orlej w Kutnie;
c)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Kutno, położonej w Kutnie przy ulicy Zamkowej 3;
d)
w sprawie nadania nazwy obiektowi sportowemu w Kutnie przy ulicy Kościuszki 54A;
e)
w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej i w formie pobytu całodobowego, warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania;
f)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Kutno na lata 2025-2041;
g)
w sprawie zmiany uchwały Nr XIV/107/24 Rady Miasta Kutno w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Kutno na 2025 rok.
5.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Kutno.
6.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Kutno i Prezydenta Miasta Kutno o działaniach międzysesyjnych.
7.
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Kutno z kontroli Muzeum Pałac Saski w Kutnie za 2024 rok i rok bieżący (dochody, wydatki, zatrudnienie, wynagrodzenia).
8.
Przyjęcie protokołów z obrad Sesji Rady Miasta Kutno odbytych w dniach 25 marca 2025 r., 14 kwietnia 2025 r. i 16 maja 2025 r.