« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Informacja na temat stanu przygotowań do realizacji zadań inwestycyjnych w 2025 roku.

3. Ocena zasobów pomocy społecznej oraz Informacja na temat realizacji zadań pomocy społecznej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie w 2024 roku.

4. Podjęcie uchwały:

a) w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie lokali i sprzedaż udziałów Miasta Kutno w wyodrębnionych lokalach znajdujących się w budynku położonym w Kutnie przy ul. Barlickiego 12;

c) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Kutno, położonej w Kutnie przy ulicy Zamkowej 3;

e) w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej i w formie pobytu całodobowego, warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania;

5. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Kutno.

6. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Kutno i Prezydenta Miasta Kutno o działaniach międzysesyjnych.

7. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Kutno z kontroli Muzeum Pałac Saski w Kutnie za 2024 rok i rok bieżący (dochody, wydatki, zatrudnienie, wynagrodzenia).

8. Przyjęcie protokołów z obrad Sesji Rady Miasta Kutno odbytych w dniach 25 marca 2025 r., 14 kwietnia 2025 r. i 16 maja 2025 r.

9. Sprawy różne.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej